Často kladené otázky

Aplikácia HOPIN vznikla ako prvá a najobľúbenejšia taxi aplikácia na Slovensku. Dnes môžeš s HOPIN aplikáciou cestovať jednoduchšie vďaka pridaným funkciám. Online si objednáš taxík, luxusnú limuzínu a pozrieš si aktuálnu polohu MHD či grafikon a cestovný poriadok.  Najobľúbenejšia dopravná aplikácia na Slovensku, ktorú si stiahlo už 600 000+ používateľov, je dostupná pre smartfóny s operačným systémom Android a iOS. HOPIN aplikáciu môžeš používať v Bratislave, Košiciach, Martine, Prievidzi a Humennom, ale aj v Prahe, Ostrave a v ukrajinskom Kyjeve.

HOPIN STORE ponúka širokú ponuku produktov, naozaj si stačí vybrať čo chcete a nakúpiť. Po výbere tovaru v niektorom z obchodov kliknete na nákupný košík a vyplníte potrebné údaje pre doručenie tovaru. Podľa vášho smerového čísla zistíte, či tovar doručíme v rámci Bratislavy alebo okolia. V prípade, ak bývate v mieste, kam tovar zatiaľ nedoručujeme, no radi by ste aspoň nakúpili tovar pre babičku v Bratislave alebo Košiciach, stačí, ak vyplníte adresu doručenia a my sa už postaráme, aby nákup našiel svojho adresáta.

Naše online nákupné služby sú momentálne dostupné vo väčšine oblastí Bratislavy a okolia. Ak si chcete skontrolovať, či doručujeme aj na vašu adresu, navštívte stránku Kam doručujeme a zadajte PSČ.

Môžete si vybrať z viac než tisíc výrobkov, od čerstvých potravín cez nápoje až po výrobky pre zdravie a krásu a domáce potreby.

Ceny, ktoré zaplatíte online, sú rovnaké ako ceny v obchode v deň dodania. Toto sa týka aj propagačných akcií.

Ak si kúpite výrobok, ktorý si vyžaduje zálohu (napr. za vratné fľaše), zálohu môžete uplatniť na ktorejkoľvek kamennej prevádzke z ktorej ste si urobili online objednávku, kde vám vrátia výdavky za zálohu.

Ceny výrobkov zobrazených na webových stránkach počas vášho vytvárania nákupného zoznamu sú len orientačné. Ceny určitých výrobkov sa v čase dodania môžu odlišovať od cien, ktoré sú uvedené na webových stránkach HOPIN STORE v čase vytvorenia vášho nákupného zoznamu. Toto môže byť z nasledovných dôvodov: Váš osobný nákupca môže vážiť výrobky, ako napr. ovocie a zeleninu, alebo vybrať vopred zabalené a odvážené výrobky, ako napr. mäso, hydina a syr. Z toho dôvodu sa cena v obchode môže trochu odlišovať od ceny uvedenej na webovej stránke. Ceny niektorých výrobkov a propagačné ceny sa môžu odlišovať medzi okamihom ako si vytvoríte nákupný zoznam a okamihom dodania. Ohľadne ďalších informácií si, prosím, pozrite Obchodné podmienky.

Nie, pre vytvorenie nákupného zoznamu nieje potrebná registrácia. Bez registrácie, ale nemáte prístup ku ďalším funkciám stránky, ako:

  • úprava nákupu ešte pred doručením,
  • vytvoriť si svoj zoznam Obľúbených položiek.

Je niekoľko spôsobov, ako vyhľadať výrobky, ktoré si chcete kúpiť: prehľadávaním jednotlivých kategórií kliknutím na dané oddelenie, napr. pekáreň. Môžete si ich prefiltrovať na menšie kategórie pomocou filtrov v hornej časti stránky, vyhľadávaním výrobkov prostredníctvom vyhľadávacieho poľa, použitím vášho zoznamu Obľúbené – je to šikovný nástroj, ktorý si zapamätá všetko, čo ste si už u nás pridali do zoznamu Obľúbené, použitím zoznamu Akcie. Zobrazuje zoznam výrobkov, ktoré sú v niektorej z propagačný akcii. Tento si môžete prefiltrovať na menší zoznam prostredníctvom oddelení v hornej časti stránky.

Výrobky môžete pridávať kdekoľvek na webovej stránke stlačením tlačidla s ikonou Košík. V závislosti od druhu výrobku môžete do nákupného zoznamu pridávať tovar podľa množstva alebo váhy a niektoré výrobky môžete pridávať aj podľa váhy a aj podľa množstva.

Pridanie podľa množstva – stlačte tlačidlo s ikonou Košík, ak chcete do nákupného zoznamu pridať jeden kus, alebo môžete pridať naraz viac ako jeden kus prostredníctvom doplňovacieho poľa a stlačiť tlačidlo s ikonou Košík.

Pridanie podľa váhy – stlačte tlačidlo s ikonou Košík, ak do nákupného zoznamu chcete pridať 100 g, alebo zmeňte váhu v políčku a stlačte tlačidlo s ikonou Košík.

Pridanie podľa množstva alebo váhy – vyberte si, či chcete upraviť množstvo alebo váhu. Ak ste si zvolili váhu, v políčku sa zobrazí priemerná váha jedného kusu výrobku.

Po dokončení nákupného zoznamu si skontrolujte nákupný zoznam, a potom dokončite tri kroky dokončenia objednania dodania, kde si vyberte jednu z možností dodania (V priebehu dňa, Presný čas dodania alebo Expresné dodanie) a vyberte spôsob platby a potvrďte nákupný zoznam.

Ak sa chcete zaregistrovať, zadajte:

  • vašu e-mailovú adresu a heslo,
  • vašu adresu, kam chcete doručiť tovar z vášho nákupného zoznamu,
  • vaše telefónne číslo,
  • vaše celé meno a priezvisko,
  • vaše IČO a DIČ/IČO DPH, ak nakupujete na firmu

Všetky vaše osobné údaje sú uložené bezpečne v súlade s našimi Zásadami ochrany súkromia.

Nie, pri registrácii nemusíte uvádzať nijaké platobné údaje. O údaje platobnej karty vás požiadame len pred potvrdením vášho nákupného zoznamu (budú šifrované a bezpečne uložené). 

Stránka Môj účet je súčasťou našich webových stránok, kde si môžete skontrolovať údaje, ktoré ste nám poskytli o vašom on-line nákupnom účte. V tejto časti webovej stránky si môžete aktualizovať vašu adresu a telefónne číslo. Nájdete tu aj možnosť upraviť svôj nákup ešte pred doručením.

Ak ste zabudli vaše heslo, môžete ho resetovať pomocou odkazu „zabudnuté heslo“ na prihlasovacej stránke. Kliknite na odkaz a zadajte vašu e-mailovú adresu a my vám pošleme e-mail s odkazom pre resetovanie. Potom len zadajte nové heslo a potvrďte ho na dokončenie resetovania.

Môžete si vybrať z 3 typov dodania:

  • v priebehu dňa,
  • presný deň a čas dodania,
  • express dodanie do 2 hodín

V priebehu dňa – je doručenie počas dňa v ktorom bol nákupný zoznam vytvorený, ak je daná prevádzka otvorená. Ak nie je daná prevádzka otvorená, tovar vám bude doručený nasledujúci deň počas dňa. Budeme Vás o tom informovať v emaily.

Presný deň a čas dodania – môžete si vybrať z 1 hodinových dodacích časových úsekov, ktoré sú dostupné 7 dni v týždni. Každý dodací časový úsek má určitú maximálnu kapacitu, takže si vytvorte nákupný zoznam v dostatočnom predstihu, ak chcete mať istotu, že dostanete časový úsek, ktorý chcete. Nákupný zoznam si môžete vytvoriť na 7dní vopred.

Express dodanie do 2 hodín – je doručenie, kedy vám nákupný zoznam privezieme do 2 hodín od zaplatenia, ak je daná prevádzka otvorená.

Všetky pokyny, ktoré zadáte do poznámok, pomôžu nasmerovať vodiča do vášho domu alebo bytu. Napr. môžete uviesť priezvisko hlavného obyvateľa bytu, ak je takéto meno na zvončeku, alebo uveďte pokyny, ak je vašu adresu ťažké nájsť.

Dodanie tovaru je spoplatnené sumou v závislosti od typu dodania:

  • V priebehu dňa od 3,5€
  • Presný deň a čas dodania od 4,5€
  • Express dodanie do 2 hodín od 10€

Manipulačný poplatok sa líši od typu a lokality dodania a je uvedený v časti „Dodanie a platba” pri dokončení nákupného zoznamu.

Za tovar platíte bezpečne on-line cez CardPay od Tatra banky.

Požiadame Vás o zadanie údajov o platobnej karte cez platobnú bránu CardPay od Tatra Banky. Kartu skontrolujeme, aby sme overili údaje, a potom potvrdíme nákupný zoznam a stiahneme požadovanú sumu z karty zákazníka.

Áno, on-line platby sú veľmi bezpečné vďaka certifikovanej platobnej bráne CardPay od Tatra Banky . Všetky vaše detaily sú bezpečne uložené, vrátane údajov o platobnej karte. Sú uchovávané v súlade so zákonmi a ako dôverné.

Váš bezpečnostný kód z vašej platobnej karty žiadame z dôvodu zabránenia podvodného použitia vášho účtu. Tento kód je vytlačený na vašej karte, ale nenachádza sa na magnetickom páse, ani nie je reliéfne vytlačený, takže o ňom vie len osoba, ktorá má danú kartu. Na väčšine kariet kód pozostáva z troch číslic vytlačených na páse podpisu. Ak máte problém prečítať bezpečnostný kód, kontaktujte vašu banku.

Ak zadáte údaje o platobnej karte on-line, za tovar nebudeme účtovať hneď. Platnosť karty skontrolujeme, aby sme ju overili. Ak karta neprejde kontrolou, oznámime vám to na webovej stránke. Môžete sa znovu pokúsiť, alebo môžete uviesť inú kartu. Ak máte akékoľvek problémy, kontaktujte našu zákaznícku podporu, kde vám radi pomôžeme.

E-kupón je elektronický kupónový kód, ktorý vám umožní ušetriť peniaze pri objednávke potravín. Tieto kódy sa skladajú z písmen a čísel, napr. HOP1N25

Pridajte produkty, ktoré chcete kúpiť do košíka a skontrolujte Váš nákupný zoznam. Na stránke nákupný košík sa nachádza sekcia E-kupóny. Zadajte Váš E-kupónový kód do textového políčka a týmto pridáte E-kupón do Vášho nákupného zoznamu. E-kupónová zľava sa automaticky odpočíta od celkovej ceny Vášho nákupného zoznamu pred realizáciou platby.

Vložili ste E-kupónový kód správne? Znovu zadajte kód, aby ste skontrolovali, či ste sa nepomýlili. Je dátum na E-kupóne aktuálny? E-kupóny majú dátum platnosti. Prosím skontrolujte, či sú Vaše E-kupóny platné pre deň doručenia Vášho nákupného zoznamu. E-kupón musí byť platný v deň dodávky, aby ste ho mohli použiť. Boli E-kupóny zaslané priamo Vám? Niekedy sú E-kupóny obmedzené a môžu byť použité len osobou, ktorej boli zaslané. Použili ste E-kupón viac krát? Niektoré E-kupóny môžu byť použité raz; iné nemajú obmedzený počet použití. Dosiahli ste minimálnu cenu nákupu? Niektoré E-kupónové kódy môžu byť použité iba vtedy, keď dosiahnete určitú minimálnu sumu nákupného zoznamu. Zadali ste viac ako jeden E-kupón? Niektoré E-kupóny nemôžu byť použité súčasne s inými pri tom istom nákupnom zozname. Vezmite prosím na vedomie, že použitie E-kupónov je obmedzené. Pre viac informácií si pozrite obchodné podmienky E-kupónov.

Váš nákupný zoznam môžete zrušiť kedykoľvek do 17:00 v deň, ktorý predchádza dodaniu tovaru. A to zaslaním e-mailu na info@hopinstore.sk. O zrušení nákupného zoznamu Vás budeme informovať e-mailom.

Ak chcete v núdzovom prípade zrušiť nákupný zoznam po tomto čase, kontaktujte zákaznícku podporu na vyššie uvedenej e-mailovej adrese a my urobíme všetko, aby sme vám pomohli.

Nie, ak nákupný zoznam zrušíte v stanovenom čase cez vyššie uvedenú e-mailovú adresu, za nákup vám nebude účtované nič. Všetky finančné prostriedky Vám vrátime najneskôr do 14dní.

Zvolený dodací úsek si môžete skontrolovať na stránke „Moje nákupné zoznamy“. Prihláste sa a prejdite na záložku „Moje nákupné zoznamy“. Rovnako dostanete potvrdzujúci e-mail, v ktorom je uvedený čas, ktorý ste si rezervovali pre doručenie tovaru.

Na prijatie tovaru musíte mať 18 rokov.

Náš vodič doručí tovar k prvým uzamykateľným dverám vášho bytu/domu.

Ak výrobok z vášho nákupného zoznamu nebol dostupný v obchode, nebude tento produkt pridaný do nákupného zoznamu a za výrobok vám nebude účtované nič.

Vo výnimočných prípadoch, ak vodič bude meškať, bude Vás kontaktovať priamo na vami uvedene číslo.

V prípade, že v nákupnom zozname chýba výrobok, kontaktujte zákaznícku podporu na vyššie uvedenej e-mailovej adrese a my urobíme všetko, aby sme vám pomohli.

Váš zoznam „Obľúbené“ si pamätá všetky výrobky z vašich predchádzajúcich nákupných zoznamov. Po prihlásení sa prejdite do „Obľúbené“, ak do nákupného zoznamu chcete pridať rovnaké položky, takže ich nemusíte vyhľadávať znovu druhýkrát.

Svoje nákupné zoznamy si môžete pomenovať ľubovolne ( Piatková party, a podobne) .

Áno, produkty, ktoré už nechcete, aby sa vám naďalej zobrazovali v zozname vašich obľúbených položiek, môžete vymazať buď jednotlivo, alebo viacero produktov naraz.

Ak si chcete prečítať všeobecné obchodné podmienky služby HOPIN STORE, prejdite na Všeobecné obchodné podmienky

Ak si chcete prečítať o ochrane osobných údajov, prejdite na Ochranu súkromia